STYRKETRENINGSPROGRAM

Styrketrening er noe jeg skal bli mye flinkere p framover. I og med at jeg har meldt meg p spinn tour p 3t, kommer jeg til dra p mange spinningtimer og dra ut p joggeturer de dagene jeg ikke drar p spinning. Dette varer fram til 10. desember, s jeg har bestemt meg for begynne p med styrketreningen igjen da. Satt og leste p www.trening.no, og fant treningsprogrammer for nybegynnere, mosjonister og et avansert et. Synes det avanserte s ganske greit ut, og tenkte jeg kunne dele det med dere. Jeg er ikke helt sikker p hva alle velsene er, men har tenkt ske de opp, for s prve dette programmet nr jeg starter opp med styrketreningen for fullt. Det er lagt opp slik at du skal ha 5 kter i uka, og enten hvile eller trene utholdenhet de to dagene du ikke trener.

Dag 1: Rygg

Dag 2: bryst

Dag 3: hvile eller utholdenhetstrening

Dag 4: skuldre

Dag 5: hvile eller utholdenhetstrening.

Dag 6: armer

Dag 7: ben

SYNES DU DET S GREIT UT?

HAR DU ET FAST TRENINGSPROGRAM, OG HVOR OFTE GJENNOMFRER DU DET?

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

,


    Jeg heter Helene Hammer og er ei jente p 17 r fra Trondheim. Bloggen ble opprettet pga et skoleprosjekt, og skal handle mest om trening. Bare spr om det er noe du lurer p.

    + Legg meg til som venn


Kategorier

Blogg


Arkiv

Oktober 2012 September 2012

hits