STYRKETRENINGSPROGRAM

Styrketrening er noe jeg skal bli mye flinkere på framover. I og med at jeg har meldt meg på spinn tour på 3t, kommer jeg til å dra på mange spinningtimer og dra ut på joggeturer de dagene jeg ikke drar på spinning. Dette varer fram til 10. desember, så jeg har bestemt meg for å begynne på med styrketreningen igjen da. Satt og leste på www.trening.no, og fant treningsprogrammer for nybegynnere, mosjonister og et avansert et. Synes det avanserte så ganske greit ut, og tenkte jeg kunne dele det med dere. Jeg er ikke helt sikker på hva alle øvelsene er, men har tenkt å søke de opp, for så å prøve dette programmet når jeg starter opp med styrketreningen for fullt. Det er lagt opp slik at du skal ha 5 økter i uka, og enten hvile eller trene utholdenhet de to dagene du ikke trener. 

 

Dag 1: Rygg

Dag 2: bryst

Dag 3: hvile eller utholdenhetstrening

Dag 4: skuldre

Dag 5: hvile eller utholdenhetstrening.

Dag 6: armer

 

Dag 7: ben

SYNES DU DET SÅ GREIT UT?

HAR DU ET FAST TRENINGSPROGRAM, OG HVOR OFTE GJENNOMFØRER DU DET?

 

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

,


    Jeg heter Helene Hammer og er ei jente på 17 år fra Trondheim. Bloggen ble opprettet pga et skoleprosjekt, og skal handle mest om trening. Bare spør om det er noe du lurer på.

    + Legg meg til som venn


Kategorier

Blogg


Arkiv

Oktober 2012 September 2012

hits